سنت نرنکاری مشن کے زیر اہتمام بلڈ ڈونیشن کیمپ میں 100 رضاکاروں نے خون کا عطیہ دیا

میرا وطن نیوز

سنت نرنکاری مشن کے زیر اہتمام بلڈ ڈونیشن کیمپ میں 100 رضاکاروں نے خون کا عطیہ دیا

نئی دہلی، (میرا وطن نیوز ): سدگورو ماتا سدیکشا جی مہاراج کے آشیرواد کے ساتھ اتوار کے روز نئی دہلی کے سنت نانکاری کالونی میں ایک بلڈ ڈونیشن کیمپ کا اہتمام کیا گیا ۔ جہاں سنت نرنکاری مشن کے 100 رضاکاروں نے خون کاعطیہ کیا۔ خصوصی 11 رکنی خون جمع کرنے والی ٹیمیں انڈین ریڈ کراس سوسائٹی دہلی سے آئی ۔ اگرچہ 100 سے زائد عقیدت مندوں نے خون کا عطیہ دینے کے لیے اپنا اندراج کرایا تھا ۔
اس بلڈ ڈونیشن کیمپ کا افتتاح رینوکا جی نے کیا جو کہ سنت نرنکاری چیریٹیبل فاو ¿نڈیشن کی مینجنگ کمیٹی کی رکن ہیں۔ اس موقع پر جوگندر سنگھ کھرانہ ، او پی نرنکاری اور ڈاکٹر نریش اروڑا بھی موجود تھے۔
 مقامی کنوینر جناب منموہن کھورانہ نے شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ خون کا عطیہ پہلے ہی مشن کے عقیدت مندوں کے لیے عقیدت کا ایک اہم حصہ بن چکا ہے۔ وہ بابا ہردیو سنگھ جی مہاراج کے الفاظ سے ہدایت کرتا ہے کہ ”ندیوں میں خون بہنا چاہیے نالیوں میں نہیں“۔ انہوں نے انسانیت کی خدمت کے مشن کی جانب سے کی جانے والی دیگر سرگرمیوں کے بارے میں بھی بتایا۔ ڈاکٹروں کی ٹیم نے اس طرح کے بلڈ ڈونیشن کیمپس کے انعقاد پر نرنکاری مشن اور سنت نانکاری چیرٹیبل فاو ¿نڈیشن کا شکریہ ادا کیا اور ان کو ایسے متاثر کن بلڈ ڈونیشن کے لیے مبارکباد دی۔ خون دینے والوں کے لیےناشتے وغیرہ کے لیے مناسب انتظامات کیے گئے تھے۔
سالانہ نرنکاری سنت سماگم کے موقع پر نومبر 1986 کے مہینے میں دہلی میں مشن کی جانب سے پہلا خون عطیہ کیمپ کا انعقاد کیا گیا۔ سدگورو بابا ہردیو سنگھ جی مہاراج نے خود خون کا عطیہ دے کر اس کیمپ کا افتتاح کیا اور کہا کہ ”خون ندیوں میں نہیں بلکہ نالوں میں بہنا چاہیے“۔ اس موقع پر لوگوں نے عطیہ کیمپ پہنچ کر خون کا عطیہ کیا ۔