اروند کیجریوال نے ڈاکٹر امیت سنگھ دامیہ کی بیوی کو 10 لاکھ روپے کی مالی امداد

ہمیشہ فرنٹ لائن کے کارکنوں کے ساتھ کھڑے ہیں، ہمیں مرحوم ڈاکٹر کو خراج تحسین پیش کرنا ہے۔ امیت سنگھ کی خدمت پر فخر ہے: اروند کیجریوال مجھے امید ہے کہ اس مالی مدد سے ڈاکٹر امیت سنگھ کے خاندان کو کچھ مدد ملے گی: اروند کیجریوال

اروند کیجریوال نے ڈاکٹر امیت سنگھ دامیہ کی بیوی کو 10 لاکھ روپے کی مالی امداد

 وزیراعلیٰ اروند کیجریوال نے ڈاکٹر امیت سنگھ دامیا کی اہلیہ منمیت النگ کو 10 لاکھ روپے کا چیک ڈاکٹر امیت سنگھ دامیا کی دل کا دورہ پڑنے سے ہونے والی موت پر ہمدردی کی بنیاد پر دیا۔ ڈیوٹی کے دوران دل کا دورہ پڑنے سے ان کو یہ مالی مدد ڈاکٹر امیت سنگھ دامیا کے خاندان کو چیف منسٹر ریلیف فنڈ سے فراہم کی گئی ہے۔ اس دوران وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ ہم ہمیشہ فرنٹ لائن ورکرز کے ساتھ کھڑے ہیں۔ ہمارے پاس ڈاکٹر مرحوم  امیت سنگھ کی خدمت پر بہت فخر ہے۔  ہم ان کی زندگی واپس نہیں لاسکتے ، لیکن مجھے امید ہے کہ یہ مالی امداد ان کے خاندان کو تھوڑی مدد کرے گی۔ ڈاکٹر امیت سنگھ دامیا کی اہلیہ منمیت النگ نے آج وزیراعلیٰ اروند کیجریوال سے ان کی رہائش گاہ پر ملاقات کی۔ اس دوران خود۔ ڈاکٹر امیت سنگھ کی بیوی کے ساتھ ان کی ماں اور بچے بھی تھے۔ وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے مرحوم ڈاکٹر امیت سنگھ کے انتقال پر گہرے دکھ کا اظہار کیا اور اہل خانہ سے تعزیت کرتے ہوئے کہا کہ مرحوم ڈاکٹر امیت سنگھ نے کورونا کے دوران مسلسل ڈیوٹی کی اور کورونا مریضوں کی تندہی سے خدمت کی۔ میں نے آج ان کے خاندان سے ملاقات کی اور مالی مدد کے طور پر 10 لاکھ روپے کا چیک خاندان کو دیا۔ یہ ہماری طرف سے مدد کا ایک چھوٹا سا نذرانہ ہے۔  ہم ہمیشہ آپ کی مدد کے لئے ساتھ کھڑے ہیں۔ ہمارے پاس ڈاکٹر مرحوم  امیت سنگھ کی خدمت پر فخر ہے۔  ہم ان کی زندگی واپس نہیں لاسکتے، لیکن مجھے امید ہے کہ یہ مالی مدد یقینی طور پر خاندان کی تھوڑی مدد کرے گی۔ ہم ہمیشہ خاندان کے ساتھ کھڑے ہیں۔ ڈاکٹر امیت سنگھ کی اہلیہ منمیت النگ نے وزیر اعلی اروند کیجریوال کا مالی مدد کرنے پر شکریہ ادا کیا اور کہا کہ دہلی حکومت میرے برے وقت کے ساتھ کھڑی ہے ، میں اس کے لیے وزیر اعلی اروند کیجریوال جی کی بہت شکر گزار ہوں۔ ڈاکٹر امیت سنگھ دامیا کو سوامی وویکانند اسپتال کے شعبہ اینستھیزیا میں کنٹریکٹ کی بنیاد پر سینئر ریزیڈنٹ کے طور پر تعینات کیا گیا تھا۔ وہ کورونا ڈیوٹی پر تھے اور ڈیوٹی پر رہتے ہوئے ان کو 13 مئی 2021 کو دل کا دورہ پڑا۔  انہیں ہریانہ کے سول اسپتال میں داخل کرایا گیا جہاں وہ چل بسے۔  وہ کورونا دور میں مسلسل ڈیوٹی کر رہا تھے اور پوری لگن کے ساتھ کورونا مریضوں کی خدمت کرتے رہے۔ وہ خاندان میں اکلوتے کمانے والا تھے۔ ان کے پسماندگان میں بیوی ، ماں اور ایک بچہ ہے۔ یہ خاندان کرائے کے مکان میں رہتا ہے۔
قابل ذکر ہے کہ دہلی کے وکاسپوری علاقہ کے رہنے والے ڈاکٹر امیت سنگھ دامیا سوامی وویکانند اسپتال میں کنٹریکٹ پر سینئر ریزیڈنٹ  کے طور پر تعینات تھے۔ وہ کوویڈ 19 کے دوران مسلسل ڈیوٹی پر تھے۔  اس دوران انہوں نے اپنی ڈیوٹی پوری محنت اور لگن سے انجام دے کر سب کو متاثر کیا۔ کوویڈ 19 کی ڈیوٹی کے دوران ، ان کو دل کا دورہ پڑا اور ان کی موت ہوگئی۔ ان کی اہلیہ منمیت النگ نے وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال سے مالی مدد کی درخواست کی تھی۔ جس کے بعد وزیر اعلیٰ نے خاندانی حالات کو مدنظر رکھتے ہوئے انسانی ہمدردی کی بنیاد پر معاملے کا ہمدردی سے نوٹس لیا اور مالی مدد دی۔