مودی حکومت کی پیاری ایجنسی ای ڈی کا ’لو لیٹر‘ ملا

عام-آدمی-پارٹی-کے-قومی-سکریٹری-کوای-ڈی-کا-نوٹس،-راگھو-چڈھا-برہم

مودی حکومت کی پیاری ایجنسی ای ڈی کا ’لو لیٹر‘ ملا

نئی دہلی: عام آدمی پارٹی کے کے قومی ترجمان راگھو چڈھا نے کہا کہ مودی حکومت کی پیاری ایجنسی ای ڈی نے عام آدمی پارٹی (آپ)کو پہلا محبت نامہ دیا ہے۔ ای ڈی نے ’آپ‘ کے قومی سکریٹری کو نوٹس جاری کیا ہے۔ 22 ستمبر کو پوچھ گچھ کے لیے بلایا گیا۔ نریندر مودی کی حکومت کو 7 سال سے زیادہ کا عرصہ ہوچکا ہے ، ان برسوں میں بی جے پی کے کسی ایک لیڈر کا نام جو ای ڈی رہا ہے انہوں نے نوٹس بھیجا ہے۔ ای ڈی ہیڈ کوارٹر کو لوک نائیک بھون ، خان مارکیٹ سے دیندیال روڈ پر منتقل کیا جائے۔ جس کی وجہ سے ای ڈی کو آرڈر لینے میں زیادہ وقت نہیں لگے گا۔ رائے شماری سروے بتا رہا ہے کہ اروند کجریوال کی ’آپ‘ کا گراف تیزی سے بڑھ رہا ہے۔ جس کی وجہ سے بی جے پی پریشان ہے۔ بی جے پی کے لوگ گڈ گورننس اور ایمانداری سے کام کرکے عوام کے دل جیتتے ہیں۔
 انہوں نے کہا کہ کانگریس ایک آسان اپوزیشن تھی۔ جب ’آپ‘ اس کی جگہ لینے کے بعد مرکزی اپوزیشن پارٹی بن گئی تو بی جے پی کو پتہ چلا کہ اصل چیلنج کیا ہے۔ جب بی جے پی انتخابات میں مخالف سیاسی جماعت کو شکست دینے سے قاصر ہے ، تو وہ کردار کو مارنے کی کوشش کرتی ہے۔ بی جے پی-کانگریس نے2012-13سے ہر مالی سال میں انکم ٹیکس ، دہلی پولیس ، سی بی آئی ، الیکشن کمیشن سمیت تمام ایجنسیوں سے نوٹس بھیجے ہیں۔ سی بی آئی دہلی پولیس نے وزیر اعلیٰ اروند کجریوال کے دفتر پر چھاپہ مارا۔ آج تک ان معاملات میں کوئی بے قاعدگی نہیں پائی گئی۔سی بی آئی نے نائب وزیر اعلی منیش سسودیا کے گھر پر دو بار چھاپہ مارا لیکن آج تک چارج شیٹ داخل نہیں کرسکی۔ اب سی بی آئی کی کلوزر رپورٹ دائر کرنی ہے۔ اتنی پریشانی کے بعد بھی بی جے پی کو نریندر مودی اور امیت شاہ کی ناک کے نیچے دہلی کے انتخابات میں ذلت آمیز شکست کا سامنا کرنا پڑا۔ یہ تسلط ، یہ حکمرانی ، یہ نشہ اور دولت ، سب کرائے دار ہیں ، یہ اپنے گھر بدلتے رہتے ہیں۔ 
پارٹی ہیڈ کوارٹر میں آج ایک اہم پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے ’آپ‘ کے قومی ترجمان اور ایم ایل اے راگھو چڈھا نے کہا کہ ای ڈی نے مودی حکومت کی جانب سے ’آپ‘ کو ہراساں کرنے کے لیے شروع کیے گئے عمل کے حصے کے طور پر ایک محبت کا خط لکھا ہے۔ ’آپ‘ کے قومی سکریٹری پنکج گپتا کو ای ڈی نے نوٹس جاری کیا ہے۔
 ای ڈی نے یہ نوٹس 10 ستمبر 2021 کو منی لانڈرنگ کی روک تھام ایکٹ 2002 کے تحت بھیجا ہے۔ یہ نوٹس ای ڈی کے ڈپٹی ڈائریکٹر راجارام مینا نے بھیجا ہے۔ جس میں اے اے پی کے قومی سکریٹری پنکج گپتا سے کہا گیا ہے کہ وہ 22 ستمبر کو صبح 11.30 بجے ای ڈی کے دفتر میں بیان ریکارڈ کروائیں۔